miercuri, 10 februarie 2010

robert...

In descrierea lui jony v-am promis ca am sa va vb si despre Robert si iata ca ma tin de cuvant ;)...Robert este un baiat foarte de gasca,haios,ii place sa fie in centrul atentiei si pot spune ca ma intelege foarte bine si ma ajuta mereu :-)...este nascut in zodia leu pe 30 iulie(vezi robert am tinut minte :)) ) ne intelegem foarte bine poate si pentru faptul ca suntem in aceeas zodie (leu) :-?...oricum suntem foarte mandrii de acest lucru deoarece suntem singurii din toata clasa (suntem protejati de lege :-)) pe cale de disparitie :))...v-am spus ca robert este cel mai bun prieten al lui jony si se inteleg foarte bine...ei 2 stau in spatele meu la scoala si cam in toate orele se aud rasete :)) asta e o dovada ca sunt prieteni adevarati ;-)...Robert practica fotbalul sportul pe care il iubeste foarte mult si sincer se pricepe foarte bine ;-)..Robert este unic ;-)...:D ;-)

3 comentarii:

  1. Robert este... foarte destept, frumos, sincer, ff glumet, (cred ca e) un bun prieten si sensibil (atat cat ii sta bine unui baiat ;) ). Ma bucur ca sunteti buni prieteni, asta mi-am dorit de cand erati in clasa I :D hihihi (pssst! e secret! :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa spun...Robert e si inventiv, foarte generos, si desi se supara prea usor uneori, te poti baza pe el pt ca este responsabil. :) That's my boy! ;)
    ps: ar mai fi de zis dar ma opresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. of....nu mai am cuvinte....dna mia luat cuvintele...X(.....pot sa mai adaug doar ca e si (din cati baieti cunosc) genul de persoana care nu cred ca vreodata poate sa te faca sa te superi fff tare p el incat sa nu mai vorbesti cu el.....asta am patit yo....:)))...de moolte ori

    RăspundețiȘtergere