vineri, 12 februarie 2010

Pur si simplu...EU...


Cand am postat articolul"cum sunt eu" am vorbit doar de o parte din mine adica "sensibilitatea"...acum am sa vorbesc si de altceva mai pe scurt...sunt o persoana de treaba si multi mi-au spus ca dintre fete stiu sa ma distrez cel mai bine :-? (nu mentionez cine:D)...iar eu chiar asa cred nu neaparat casunt cea mai de gasca dar cel putin stiu sa ma distrez foarte bine ;-)...acum sa-mi spun si un defect al meu este ca ma enervez cam repede si stiu asta...incer pe cat posibil sa ma stapanesc:D...dar cateodata chiar nu pot...colegii stiu chiar pe pielea lor cum e cand ma enervez
(sper ca v-au trecut vanataile....auch:)) )...pot spune ca sunt o persoana pe care prietenii se pot baza pe orice...de exemplu vorbesc cu toti din clasa iar toti imi spun secrete...poate ca un alt prieten ar depinde sentimental de acel secret dar nu spun...e mai bine asa...pentru ca daca nu spui ambii prieteni vor considera ca e bine dar daca spui "gurile rele" vor spune celui care ti-a zis secretul iar atunci vei pierde o prietenie...care poate ca a durat ani sa se stranga si doar 2 min sa se destrame...doar un secret sa strice tot...de aceea am mare grija cu secretele astea...cam atat am sa spun daca imi mai vin idei sigur am sa mai scriu ;-)

2 comentarii: