marți, 9 februarie 2010

Despre mine...

Buna ma numesc ana sunt o fata de treaba,sociabila,ma inteleg bine cu toata lumea,imi place sa rad,sa glumesc:d...diferenta dintre mine si celelalte fete este ca mie imi plac jocurile cu masini,impuscaturi,etc...nu sunt genul care daca s-ar lovi la deget ar bandaja,pupa,spala,etc...chiar daca nici macar nu are o zgarietura...am facut 5 ani de handbal si pot spune ca nu ma mai pasioneaza deloc...imi place mai mult fotbalul:>:>:>...Cam atat pot spune despre mine deocamdata:d...prietenii ma cunosc cel mai bine...am sa vorbesc si despre ei ;)

2 comentarii:

  1. Interesant...Nu sunt multe fete de genul asta.
    Si totusi e ciudat ca unei fate sa ii placa jocurile cu impuscatuir!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sociabila, de treaba si adaug si eu: sincera, deschisa, sensibila, haioasa, desteapta si frumoasa!!! dar nu oricum ci foarte desteapta si grozav de frumoasa! te pup! bine-ai venit in blogosfera! ;)

    RăspundețiȘtergere