marți, 9 februarie 2010

prietenii...


Parerea mea este ca nu exista prieteni adevarati sau prieteni falsi exista doar prieteni...cei care te tradeaza nu iti sunt prieteni...un prieten adevarat te sprijina mereu...plange cu tine...te apara...te sustine mereu...prietenii mei sunt :deea este prietena mea cea mai buna...ne cam certam dar ne impacam si ne sprijinim una pe alta ca doar asta fac prietenii...ea m-a ajutat mereu si eu pe ea, ne sustinem una pe alta in tot ce facem chiar daca uneori ne e greu sa acceptam...o alta buna prietena este iustina prima mea prietena ea ma sprijinit la fel de mult ca deea ne intelegm foarte bine iar cand eram certata cu deea,iustina era mereu alaturi de mine...un alt priten ar fi robert:))...cu el ma inteleg foarte bine si este foarte de gasca...nu dau exemple cand m-a ajutat este de ajuns sa stim doar noi:d...alt prieten....poi....marian este foarte de gasca si ma intelege(aproape mereu..cand nu e deea prin preajma :-w) si este foarte haios:))...alt prieten este geony este de treaba si amuzant:))...2 prieteni foarte buni sunt cosmin si ciu care mereu mi-au fost alaturi si imi sunt foarte apropiati...inca o prietena ar fi roxa care mereu mi-a fost alaturi fara ca eu sa-mi dau seama dar de azi stiu:-) este foarte de treaba si glumeata si are niste ochi frumosi ;-)sa nu uit de o prietena foarte buna angy care este acum la lva...sper sa se intoarca...:(...ne e dor de ea...orikum este o fata de treaba si intelegatoare...aaa si versioarele mele sunt cu siguranta niste prietene foarte bune ;)...acestia sunt prietenii mei care nu i-as da pe nimic in lume...ce sa spun...n-as fi putut avea prieteni mai buni ;)...

2 comentarii:

  1. oare sunt cea mai buna prietena sau sunt la egalitate..asta ramane de vazut..k yo nu uit si nu iert...:X

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de acord oarecum cu tine...dak te uitzi si pe blogu meu o sa vezi parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere