miercuri, 10 februarie 2010

D3UtZa...:D


DeEa este cea mai buna prietena a mea pe la jumatatea cls 1...Ne mai certam dar ne impacam de fiecare data chiar daca zicem mereu ca nu ne mai impacam...sunt multe lucruri care sa le spun despre ea....este intelegatoare,prietenoasa,respecta prieteniile si investeste sentimente in ele(si eu reciproc bineinteles:)):-d)...este o fata frumoasa su un par foarte frumos ;-)...buna la invatura:D...a facut impreuna cu mine handbal si chiar se descurca dar acum la fel ca la mine nu ne mai place deloc(mai bine fotbal:D)...este nascuta pe 17 iulie in zodia racului si este foarte mandra de acest lucru ;-)...cu siguranta din ce v-am spus v-ati dat seama ca Deea este prietena care si-ar dorio oricine...asta e..e prietena mea si nu vi-o dau :P:P:P:P:P

6 comentarii:

  1. c s zic..inca nu plang...(asta nu inseamna k nu sunt impresionata profund)...ana thu jtii k nu ma impresinez usor..:(...oriqm mz moolt..ji s nu ma dai la cnv,....pls:*

    RăspundețiȘtergere
  2. asa,deea e o prietena buna dar uneori poate fi incapatanata
    dar sa lasam asta
    e o priatena buna ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. prima data knd am vazuto pe deea mi sa parut ca este zana maseluta:))) =)) :P

    RăspundețiȘtergere
  4. =))) geony nu zi chiar tot:-))...ii cauta cariuta=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mijto....Deea desi nu se imbuneaza ushor , e o pretena buna....:*.....

    RăspundețiȘtergere