vineri, 12 februarie 2010

Ce vreau sa devin...


M-am gandit sa fac si eu ca deea si sa postez despre ce as vrea sa devin ,prietenii stiu deja,vreau sa devin un foto-model de succes...nu as vrea sa fiu un simplu model cunoscut in tara...vreau sa devin cunoscuta in intreaga lume si sa castig concursul "Miss Universe"...poate va intrebati de ce am vise asa de mari...poi de mica asa am fost invatata...mai stiti cand v-am zis ca am jucat handbal?...ei bine...am inceput acest sport in cls 1...iar in cls a 3 am mers al piatra neamt unde am fost ce-a mai buna jucatoare la cls.3-4 :D...iar daca ma tineam si inca il mai practicam cu siguranta as fi ajuns mult mai mare...imi place ca in tot ce fac sa fiu cea mai buna sau macar aproape de victorie...in orice fac pun suflet dar chiar daca multi ma descurajeaza,ma ambitionez mai mult si cam de fiecare data castig...sa revenim la partea cu modeling-ul multi m-au incurajat zicanu-mi ca am mari sanse dar altii mi-au zis ca o sa ramana doar un vis...dar eu nu voi lasa sa se intample asa ceva...cand vreau sa fac ceva mereu reusesc si nu ma abat niciodata ca doar sunt leu(nu-i aja robert)...intr-o zi voi ajunge un model de succes cu coroana "Miss Universe" si atunci am sa inchid gurile rele:>:>:>:))...asta vreau sa devin...si am toate sansele

3 comentarii:

  1. LOL
    Destul de interesant,dar te-ai gandit sa faci si altceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. ai toate sansele!!! nu-i asculta pe cei ce-ti zic contrariul ;) dar e bine sa ai si ceva de rezerva, un as in maneca, a second job, ceva...:P multa bafta! ;)
    ps: stiu eu un fotograf bun sa-ti faca book-ul cand vei avea nevoie :P :D

    RăspundețiȘtergere