joi, 11 februarie 2010

Cum sunt eu...

Acum cateva zile mi-am dat seama de ceva...pana acum m-am sacrificat pentru toata lumea si nu am tinut cont de mine...asa sunt eu...mai bine dau altuia decat mie :-(...si din acest lucru am avut mult de pierdut...cum ar fi prieteni prieteni foarte apropiati...am pierdut prietenii...am pierdut increderea in marea majoritate a prietenilor si pot sa spun ca toti m-au tradat intr-un fel al lor:-(...si cum ziceam...asa sunt eu extrem de vulnerabila si sensibila...iar marea majoritate a colegilor nu ma cred(nu dau exemple)...poate pentru ca nu ma cunosc indeajuns...doar unele fete ma cunosc(si nici alea nu sunt multe)...pentru ca ma vedeau ca sufeream cand pierdeam un prieten sau o prietenie...pentru ca ma vedeau cum plang...si cum va spuneam sunt vulnerabila...chiar si la un cuvant urat sufar nu incep chiar sa plang....imi maschez tristetea,ripostand...cu palme :D...nu e o solutie dra nici sa ma consum nu e o solutie....

3 comentarii: