duminică, 14 februarie 2010

Inimi frante

Astezi se pare ca am frant inimi...nu dau nume...n-am facut-o intentionat dar pur si simplu fac ce imi place...cum am zis m-am sacrificat pentru multe persoane...n-am sa ma m-ai sacrific si de data asta...imi pare rau pentru ei dar pur si simplu nu accept sa fiu jignita sau sa-mi fie jigniti prietenii...mai ales daca am o relatie foarte stransa cu acei prieteni...sper ca intr-o zi sa ma inteleaga...dar de data asta am ales ce voiam cu adevarat...sper ca ma vor intelege si nu imi vor jigni prietenii...altfel am vor pierde pe mine...si as vrea sa inteleaga ca nu pot sa plac pe oricine...sper sa intelegeti....

4 comentarii:

  1. dulcik.....yo stii prea bne k team inteles mereu...si nu am de gand sa o fac si acum...pt k stii ff bne cat tin la toti 3.....sunteti niste dulci....sper sa nu te pierd vreodata....esti o pretena p care nu vreau sa o pierd aja cum nu vreeau nic p el....Te pup anita..;))

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar e o prietena buna
    pe scurt "cum a zis ea" :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. ana....te besk......dar nu ma pott:((

    RăspundețiȘtergere